Реклама бізнесу за допомогою банерів




 

Банером називається носій зовнішньої реклами у вигляді прямокутного полотна з нанесеним на нього рекламним текстом або зображенням, виготовлений на спеціальній тканині за допомогою широкоформатного друку. Банери розміщують на жвавих вулицях, на узбіччях трас і тротуарах, над входами в організації, на фасадах будівель, у вітринах і офісах. Їх можна побачити на презентаціях, виставках і в інших багатолюдних місцях. Основними цілями цих конструкцій є привернення уваги потенційних клієнтів, формування позитивного іміджу компанії і ефектна подача рекламованих товарів або послуг.  

Переваги зовнішніх рекламних банерів

Великий формат банерів, їх яскравість і можливість бачити їх з далекої відстані сприяють широкому охопленню глядацької аудиторії, завдяки чому вони є одним з найбільш популярних і ефективних засобів зовнішньої реклами.  


До переваг банерів також відносяться:

 
  • довговічність;
  • міцність;
  • надійність;
  • висока стійкість до вологості, перепадів температур, впливу вихлопів і пилу;
  • доступна вартість;
  • широка область застосування;
  • можливість нанесення зображень відмінної якості;
  • багатофункціональність;
  • простота виготовлення;
  • можливість антисептичної обробки, що перешкоджає скупченню пилу;
  • широкий вибір варіантів розміщення;
  • легкість монтажу.
 

Основні види матеріалів для  банерів


  Однією з найпоширеніших основ для нанесення зображення є банерна тканина. Залежно від технології виготовлення банери, зроблені з цієї тканини діляться на ламіновані і литі.  

 

Лита тканина являє собою сітку, залиту рідким ПВХ і пропущену через спеціальне обладнання для надання матеріалу гладкості. Завдяки якості вихідного матеріалу литі тканини забезпечують прекрасну передачу кольору, відрізняються високою міцністю, еластичністю, тривалим терміном експлуатації і стійкістю до зовнішніх впливів. Вони можуть демонструвати рекламу під відкритим небом протягом 2-3 років без найменшого збитку для якості зображення. Такі властивості роблять банер, створений на литому матеріалі, найкращим рекламним носіям для розміщення на вулиці.  

 

Ламіновані матеріали складаються з двох шарів полотна і армуючої сітки між ними. Вони мають низьку міцність і нестійкі до впливу вологи і сонця, через що поза приміщенням можуть служити всього до 2-3 місяців. Тому такі банери використовуються зазвичай всередині будівель або під час разових рекламних акцій. До їх достоїнств відноситься адекватна ціна.   Для зниження ефекту парусності при сильному вітрі застосовують ще одну основу для банерів - сітку. Вона являє собою перфоровану поверхню. Розміщують її найчастіше на висотних будівлях.  

 

Одним з найбільш поширених матеріалів для банерів є вініл, який створює матову поверхню, що відрізняється високою зносостійкістю і не схильний до деформації. Зображення на ньому виходять яскравими і чіткими.

 

Як матеріал для друку банерів використовується також банерний папір (він відрізняється досить великою міцністю завдяки вмісту нейлону і латексу, але мало стійкий до механічних пошкоджень, через що банер з цього матеріалу розміщують на жорсткому кріпленні) і поліпропілен, стійкий до впливу сонячних променів, що дозволяє довго зберігати яскравість зображення.   Сучасні технології друку дозволяють наносити зображення на різні види тканин. Можна також вибрати друк на холсті, часто такі картини надруковані на полотні використовують дизайнери для оригінальних інтер’єрних рішень.  


Особливості кріплення банерів


  Для того, щоб банери служили якомога довше, важливо правильно закріплювати їх. Найнадійнішим способом є закріплення за допомогою люверсів (металевих кілець), розташованих по краях полотна, або труб, що знаходяться на згинах банера. Розрізняють безкаркасний монтаж, при якому банер прикріплюється до стін будівлі, і каркасний, коли для розміщення носія реклами створюється спеціальна металева основа.  


Етапи створення банерів


  Виготовлення зовнішніх банерів зазвичай відбувається в такій послідовності:  

  • Розробка і узгодження з клієнтом дизайн-макету. Від рівня оформлення рекламного банера залежить його ефективність. Щоб створити талановитий і оригінальний дизайн, що поєднує виразність зображення і легку читаність, повинна враховуватися кожна деталь: вибір слогану і кольорів, розміщення тексту і логотипів.
  • Вибір матеріалу і технології виготовлення. Визначення максимально підходящої основи для банера і способу його створення залежить від цілей і характеру рекламної акції, а також від розміщення конструкції.
  • Друк готового макету. На цьому етапі вибирають дозвіл друку і відповідні для конкретного продукту чорнила, після чого здійснюють безпосередній процес друку зображення.
  • Постпечатна обробка, що включає зварювання фрагментів полотна і обробку його країв по периметру.
  • Підготовка до монтажу: виготовлення необхідних кріпильних деталей, замір рекламної площі і т.д .;
  • Монтаж готової продукції. Виготовлений банер розміщують і закріплюють на відповідній конструкції. При монтажі обліковуються фактура і міцність тканини, передбачуваний термін експлуатації і особливості кріплення банера.

  Як можна бачити, для підприємців банери є одним з найбільш вигідних способів привернути увагу клієнтів до їх організації і підвищити кількість продажів вироблених продуктів або послуг. Основна перевага використання банерів полягає в тому, що, заплативши за товар один раз, його можна використовувати досить довгий час.



Создан 31 авг 2020



 

 “Дитина не може жити без сміху. Якщо ви не навчили її сміятися, радісно  дивуючись, співчуваючи, бажаючи добра, якщо ви не зуміли викликати у неї мудру  і добру посмішку, вона буде сміятися злобно, сміх її буде насмішкою”.


 “Збіднюючи світ дитинства, ми затрудняем входження дитини в суспільство,  колектив”.


 “Що найголовніше було в моєму житті? Без роздумів відповідаю: любов до дітей”.

 “Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не зможеш сам  змусити себе до праці і вимагати ії від себе”.

                                                                                             


   © 2015  Казки Сухомлинського